March 16, 2009

Søndag kl. 03:45 (Sofaromancen)

Hovedet på puden i hans skød
Tryk hårdere omkring nakken
Imens fiser katten rundt med
postkortet i munden
Nej, jeg ser TV, prøver at følge med
Drejer mig rundt, fovreden i muskelspændinger
Jeg har simpelthen så ondt, kom nu
Den kravler op ad højtaleren og
sætter kløerne fast i nettet
Lyset bliver slukket i vinduet overfor
Han skifter kanal
(Anal rundfart som Sébastien plejer at sige)
Der er altid kun lort, lort, lort
Så lad os gå i seng
Balthus er ved at splitte højtaleren ad
Lort, lort, lort
Den rigtige Balthus- maleren- må vende sig i sin grav
Han zapper videre imens jeg vender og vrider mig
Balthus nej, kom ned derfra
rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, dumme kat
Den (vi plejer at sige han) genoptager legen
med kortet
Skulle DU ikke tidligt i seng
Lyset er slukket i alle vinduerne
i bygningen overfor
På kortet ses forskellige dyr fra Ree-parken
i Ebeltoft
Jeg savner Ebeltoft og køreturene
Jeg spurgte om noget
Nakken er øm, men jeg føler intet
Lyset er ved at gå ud på bordet
Pas dit eget, dumrian
Nu går det ud
Jeg går i seng
Jeg går i seng